Hodnocení obchodu
DJ
Dagmar Janková
Objednávala jsem poprvé a byla jsem moc spokojena...vše chutné a krásně čerstvé, jak chlebíčky, tak sladké dobroty...
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den, paní Janková,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás.
Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce.
Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem,
tým Sladké pohotovosti
Není co dodat, vše bylo vynikající jak vzhledově tak chuťově!
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás.
Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce.
Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem,
Tým Sladké pohotovosti
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás.
Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce.
Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem,
tým Sladké pohotovosti
Nedoporucuji z duvodu necerstveho peciva z ktereho byly udelany chlebicky
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s čerstvostí pečiva na našich chlebíčcích. Kvalita a čerstvost surovin je pro nás prioritou a mrzí nás, že jsme tentokrát nesplnili vaše očekávání. Vaši připomínku budeme řešit s našimi dodavateli i týmem, aby se podobná situace neopakovala.
Jsme rádi, že vám chlebíčky alespoň chutnaly. Rádi bychom vám tuto nepříjemnost vynahradili a nabídli kompenzaci ve výši 200 Kč na vaši další objednávku. Prosím, kontaktujte nás na e-mailu dotazy@sladkapohotovost.cz, abychom se mohli domluvit na detailech.
Ještě jednou děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
S pozdravem
Tým Sladké pohotovosti
cupcakes suchý jak cesta
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Váš opětovný komentář k objednávce z dubna tohoto roku. Velmi nás mrzí, že jste nebyla s našimi cupcakes spokojená. Váš prvotní podnět jsme již předali do výroby a kvalitu těsta jsme nechali prověřit našimi cukráři.
Děkujeme za pochopení a budeme rádi, pokud nám dáte další šanci.
S pozdravem
Tým Sladké pohotovosti
Je to opravdu pohotovost - tedy v den objednávky rovněž občerstvení obdržíte. Nevýhoda je v tom, že ne vždy v ten den mají to, co byste si chtěli zrovna objednat, ale je to pochopitelné. Alternativ je dost, takže si i tak vyberete.
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás.
Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce.
Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem,
tým Sladké pohotovosti
ok
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás.
Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce.
Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem,
tým Sladké pohotovosti
IK
Iveta Krejčíková
Super a děkujeme 💙
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás. Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem, tým Sladké pohotovosti
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás. Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem, tým Sladké pohotovosti
AA
AGUIRRE ANNA
Snadné objednání, pěkný výběr, byl dodržen čas dodání s popřáním dobré chuti a chlebíčky i zákusky byly delikátní a čerstvé. Vřele doporučuji
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše milé hodnocení a krásná slova.
Jsme velmi rádi, že jste byli spokojeni s naším výběrem i s čerstvostí a chutí našich chlebíčků a zákusků.
Vaše doporučení nás moc těší a je pro nás velkou motivací do další práce.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu a kdykoli Vám rádi znovu připravíme něco dobrého.
Přejeme Vám krásný den!
Tým Sladké pohotovosti
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás. Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem, tým Sladké pohotovosti
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás. Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem, tým Sladké pohotovosti
IK
Ivana Kuncová
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás. Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem, tým Sladké pohotovosti
JP
Jana Pivodová
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás. Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem, tým Sladké pohotovosti
ŠČ
Štěpánka Červenková
Dobrý den,
vše proběhlo, tak jak jsme se domluvili.
Jsem velmi spokojená a opravdu doporučuji.
Vše velmi chutné, pečlivě zabalené a pěkně nazdobené.
Já mohu pouze doporučit!!
Patří Vám velký dík 👍
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
velmi si vážíme Vaší krásné zpětné vazby a upřímně nás těší Vaše spokojenost. Jsme rádi, že vše proběhlo dle Vašich představ a že Vám naše produkty chutnaly i potěšily svým vzhledem. Vaše doporučení je pro nás obrovskou odměnou a motivací do další práce. Děkujeme za Vaši důvěru a milá slova – moc si toho vážíme!
Budeme se těšit na Vaši další objednávku.
S přáním pěkného dne,
Tým Sladké pohotovosti
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás. Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem, tým Sladké pohotovosti
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás. Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem, tým Sladké pohotovosti
SP
Stanislava Pírová
Vše v pohodě
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den, paní Pírová,
velice Vám děkujeme za Vaše milé hodnocení. Jsme opravdu rádi, že jste spokojeni s naším zbožím a službami.
Vaše důvěra je pro nás obrovskou motivací a uděláme vše pro to, abyste byli spokojeni i při dalších nákupech.
Kdybyste měli jakékoliv dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Je nám ctí, že jste si vybrali právě náš e-shop.
Děkujeme!
Tým Sladké pohotovosti
V
Veronika
Bohužel jsem s poslední objednávku měla opravdu nepříjemnou zkušenost.
Objednávala jsem chlebíčky, kanapky, dort a květinu - celkem za 5 tis.Kč.
Vše mělo dorazit mezi 9-11 hodinou. V půl 9 dorazila SMS zpráva, že vše míří k nám...v 11 hodin volal kurýr, že bude mít 20 minut zpoždění, protože něco zapomněl (to se může stát).
Když dorazil, tak dort byl poničený, květina rozhodně neodpovídala zaplacené částce a ještě zapomněl dovést chlebíčky...
Po mé urgenci, kdy se mnou mluvil přes sklo auta přes telefon - ano, ani neměl tu slušnost vystoupit - mi řekl, že chlebíčky doveze taxík...
Ten dorazil za dalších 45 minut!
Opravdu to nebyla nijak příjemná zkušenost.
Raději příště objednám jinde.
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den, paní Veroniko,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám velmi líto, že Vaše objednávka nesplnila očekávání. Velmi si vážíme Vašeho otevřeného sdělení, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby.
Dovolte nám, abychom se vyjádřili ke konkrétním bodům, které jste zmínila:
Bohužel došlo k tomu, že kurýr při rozvozu skutečně zapomněl objednané svíčky a chlebíčky. Ihned po zjištění této chyby se však pro ně vrátil, abyste je dostala co nejdříve. Moc se omlouváme za způsobené zdržení a komplikace.
Abychom minimalizovali dopad zpoždění na doručení chlebíčků, rozhodli jsme se využít alternativní dopravní službu, která mohla zajistit jejich nejrychlejší doručení.
Dort byl před předáním pečlivě kontrolován a při odchodu od nás byl v pořádku a nepoškozený. Pokud by k poškození došlo při přepravě, velmi by nám pomohlo, kdybyste nás o této skutečnosti informovala ihned při převzetí, případně doložila fotografií. Díky tomu bychom mohli celou situaci rychle a efektivně řešit k Vaší spokojenosti.
U květiny platí obdobné doporučení – v případě jakýchkoli nesrovnalostí, nás prosím kontaktujte ideálně při předání, případně vše zdokumentujte fotografií. Jen tak můžeme zajistit co nejlepší a nejrychlejší řešení pro obě strany.
Co se týče chování našeho kurýra, jsme přesvědčeni, že jeho jednání nebylo myšleno nezdvořile či arogantně. Kurýr se snažil najít co nejrychlejší řešení vzniklé situace. Jako omluvu jsme Vám na místě poskytli kompenzaci ve výši 500 Kč.
Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti, které při této objednávce nastaly, a zároveň Vám děkujeme, že jste nám vše popsala. Věříme, že pokud nám v budoucnu dáte další příležitost, přesvědčíme Vás o kvalitě našich služeb a podobná situace se již nebude opakovat.
Přejeme Vám hezký den
Tým Sladké pohotovosti
zatím nic
I
Infolinka
(Administrátor)
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti i toho, že jste si vybrali právě nás. Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací do další práce. Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo připomínky, kdykoliv se na nás můžete obrátit. Pevně věříme, že i při příštím nákupu budete spokojeni.
Děkujeme, že jste s námi!
S pozdravem, tým Sladké pohotovosti